Thursday, 7 July 2011

~teka teki ~

aku post teka teki ni untuk mereka yang stress+bosan+muke ketat giler macam baru lepas letak susuk kat muke..heheh...so,korang cube la renung-renungkan teka-teki ni..mane tau bole buat teladan untuk mase akan datang or nak kenakan member2 korang an.an.an
enjoy!!:
1 : antara aeroplane dengan kuih koci, mane satu yang paling tggi?
jawapannye: kuih lepat liat la yang paling tinggi sebab aeroplane sampai langit jek, tapi kuih lepat liat sampai lelangit..

2 : kenape penggali kubur gali kubur tak pkai selipar?jawab jawab
jawapannye: selipar mane bole gali tanah, gune cangkul boleh la...

3 : ape benda yang ade 3 kpale, 6 mata, 8 kaki?haa x tau kan kan
jawapannye: koboi naik kuda bawak ayam

4 : mase hidup kite menyanyi, mase mati kite tepuk tangan..ape tuh?
jawapannye: lilin mase celebrate birthday uols la..hahah

5 : scorpion kaler ape?soalan senang xkan xtau
jawapannye: kala jengking la..soalan macam tuh pun tak dapat jawab..wuahahahah

6 : ade sorang imam tengah sembahyang asar kat dalam masjid..pastuh, tibe-tibe ade sekor anjing masuk..then, anjing tuh jilat kaki die..soalannye: batal ke tak air sembahyang imam tuh?
jawapannye: mane batal sebab anjing tuh jilat kaki die sendiri..hehehe

7 : ade 5 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi kenape tak basah langsung??
jawapannye: dah tak hujan memang la tak basah..aduyaiiii

8 :oke oke yang ni last..menda ape bile kite jilat-jilat dah basah baru cucuk? haa..jangan fikir menda nasty plak yea..cik selenger tak macam tuh oke. even name jek selenger. hee
jawapannye: masukkan benang dalam lubang jarum la...hahahah

oke korang..enjoy tak? hehehe..ni jek la post aku untuk ari ni..see u soon....=)

No comments:

Post a Comment